Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nor & Mal Beauty Malaysia. Theme images by Storman. Powered by Blogger.

NOTICE BOARD

SELAMAT DATANG KE BLOG PEMBORONG PRODUK KECANTIKAN.

ADA PELBAGAI JENIS PRODUK KECANTIKAN KAMI TAWARKAN UNTUK PARA PENGUNJUNG

NAK TENGOK PRODUK READY STOCK KLIK DI " READY STOCK"

JIKA BERMINAT BOLEH KLIK DI "HOW TO ORDER"


Pages

FAQ's

Technology

Social

Business

Gadgets

Like on Facebook

Advertise Here

Nature

Like Us

Legal Stuff

CARIAN UNTUK ANDA

POS POPULAR

SUSU KAMBING EKSKLUSIF

 





 Khasiat & kebaikan susu kambing Eksklusif By Qaleesya Beauty :

1) KULIT - Merawat masalah jerawat & parut dan pelbagai masalah kulit. Lapisan kulit menjadi lebih lembap, cerah, kelihatan halus dan lembut. Kandungan kolagen terbaik membantu kulit lebih anjal & awet muda.

2) TULANG - Kalsium yang tinggi dapat membentuk tulang lebih kuat dan sihat. Sangat sesuai untuk pembentukan janin bagi ibu mengandung.

3) KURUS - Kandungan protein yang tinggi dalam susu boleh membantu membakar lemak2 degil dan sangat baik untuk diet sihat anda dalam menurunkan berat badan.

4) KESIHATAN TUBUH BADAN - Kaya dengan campuran ekstrak makanan sunnah seperti kurma, kismis dan juga tambahan lain iaitu barli yang dapat mencerdaskan minda, memberi kesegaran & tenaga sepanjang hari. Bagus untuk sistem pencernaan dan penghadaman, melawaskan pembuangan air besar.

5) ANEMIA @ Tekanan darah rendah - Sesuai diambil untuk naikkan hb ibu mengandung dan juga penghidap low blood pressure.

6) ALAHAN SUSU LEMBU - Untuk kanak2 berusia 2 tahun ke atas sesuai untuk amalkan susu kambing eksklusif.

7. IBU HAMIL & MENYUSUI BAYI - Membantu menstabilkan HB, mengenyangkan, memberikan tenaga, menguatkan tulang dan gigi, mengurangi risiko bayi daripada kuning & memperbanyakkan susu ibu.


Cara minum :
1 sachet pagi @ malam.

* Susu Kambing Eksklusif merupakan minuman khusus untuk orang dewasa, lelaki & wanita dan kanak2 berusia 2 tahun ke atas.
* Susu kambing Eksklusif yang berkhasiat dan lengkap dengan formula susu kambing dengan 22 vitamin dan mineral termasuk asid folik, DHA (Docosahexaenoic acid), ARA (arachinoid acid) dan zat besi.
* Bebas daripada antibiotik, bahan pengawet, pewarna tiruan dan perisa.

Isian kandungan : 20 sachet / kotak







0 on: "SUSU KAMBING EKSKLUSIF"