Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nor & Mal Beauty Malaysia. Theme images by Storman. Powered by Blogger.

NOTICE BOARD

SELAMAT DATANG KE BLOG PEMBORONG PRODUK KECANTIKAN.

ADA PELBAGAI JENIS PRODUK KECANTIKAN KAMI TAWARKAN UNTUK PARA PENGUNJUNG

NAK TENGOK PRODUK READY STOCK KLIK DI " READY STOCK"

JIKA BERMINAT BOLEH KLIK DI "HOW TO ORDER"


Pages

FAQ's

Technology

Social

Business

Gadgets

Like on Facebook

Advertise Here

Nature

Like Us

Legal Stuff

CARIAN UNTUK ANDA

POS POPULAR

AUDELA by NAD ZAINAL

 


Audela adalah produk kesihatan yang semakin mendapat perhatian masyarakat Malaysia kerana ianya adalah satu-satunya sachet hebat yang memainkan peranan penting dalam memberi kelangsingan, pencerahan dan penggandaan tenaga yang anda perlukan. Formula unik COMBO5X, iaitu gabungan 5 manfaat, detox, anti-aging, slimming, whitening dan vitalityyang terdiri daripada 17 bahan aktif ! Memberikan perubahan paling optimum untuk anda pada setiap kali pengambilan Audela.
Kandungan:
Satu tub Audela mengandungi 30 sachet, 20g setiap sachet. Kandungan yang begitu mewah dan cukup untuk pengambilan selama sebulan. Sachet kompak Audela mudah juga dibawa bersama kemana-mana.
Cara Pengambilan:
Terbaik dibancuh dengan 200ml air, diambil sebelum sarapan pagi sekali setiap hari.
Rasa:
Audela mewah dengan ekstrak buah-buahan. Apabila diminum, ianya penuh dengan rasa buah beri yang enak.
4 Stem Cell Utama:
Formula 4 stem cell utama Audela; tomato, argan, berri dan epal berasal dari Switzerland adalah yang Pertama di Malaysia. Menggunakan NACCellTechnology™, yang mewah dengan anti-oxidant dirumus khas untuk hasil pencerahan, pelansingan dan pembuangan toksin dan penggandaan tenaga yang paling baik.
Kerana itulah Audela telah menjadi antara produk yang mendahului dunia kelangsingan, pencerahan dan penggandaan tenaga. Kini, Audela telah menjadi pilihan utama para pengguna Malaysia dan antarabangsa.
Antara 12 Bahan Aktif Premium yang ada:
Tomato, Swiss Apple stem cell, Grape, Maqui berry, Green Apple Extract, Guarana, Argan, Garcinia Cambogia, Gymnema Sylvestre, Acacia gum, Ginko Biloba, Goji berry
==============================

FAQ AUDELA

Saya ingin mencuba Audela dahulu. Jika serasi, baru saya akan guna secara konsisten. Tiada starter/travel pack ke?
Ada. Selain dalam tub, Audela kini dalam travel pack yang mengandungi 14 sachet. Kandungannya sama sahaja dengan Audela yang dipek didalam tub. Jadi, anda boleh mencuba pek pengenalan ini dahulu .
Apa beza Audela dengan yang lain?
Audela merupakan produk pertama di pasaran yang menggabungkan konsep Detox, Slimming, Whitening, Anti-aging & Vitality di dalam satu produk.Keunikan formulasi Audela yang berkesan ini menjadikannya produk pilihan pengguna pada masa sekarang.Dulu pengguna terpaksa membeli 3 hingga 4 produk untuk mendapatkan hasil yang mereka idamkan. Kini, dengan Audela semuanya lengkap sempurna!
Datang dalam 30 sachet, 20g setiap sachet. Kuantiti dan kualiti yang mewah dan luar biasa. Khas untuk anda.
NACCellTech™ adalah special blend formulation yand dirumus menggunakan teknologi terkini. Kajian dan journal saintifik menyatakan bahawa kandungannya mempunyai 3-5 kali ganda lebih berkesan membantu untuk mencerahkan kulit berbanding elemen Tripeptide yang biasa digunakan dalam produk pencerahan lain.
Berapa lama boleh nampak kesan?
Hasil awal Detox, Slimming, Whitening, Anti-aging & Vitality boleh dirasai seawal 3-7 hari penggunaan. Dengan pemakanan sihat, perbanyakkan minum air kosong serta tidak merokok akan membantu mempercepatkan keberkesanan Audela . Ia juga bergantung kepada hormon pengguna. Cuba Audela hari ini, nikmati perbezaannya dan kongsi kisah kejayaan anda bersama kami!
Apa kandungan Bahan Aktif Audela?
Audela merupakan kombinasi ekstrak, 4 stem cell hebat yang terdiri daripada beri, epal, tomato dan argan serta nutrisi daripada pelbagai buah-buahan premium terpilih. Setiap satu daripada 14 Bahan Aktif itu mempunyai peranan khusus yang berkesan membantu anda detox, kurus, cerah, bertenaga & menyihatkan, dengan Combo5X yang tiada tandingan.
Macam mana jadual pengambilan Audela?
1 sachet sebelum sarapan atau diwaktu malam, 2-3 jam sebelum anda tidur.
Umur berapa sesuai minum Audela?
Audela sesuai untuk remaja akil baligh dan keatas yang mengimpikan bentuk tubuh yang lebih menawan, kulit yang lebih cantik berseri, sistem pencernaan yang lebih bersih, tambahan tenaga harian dan membantu meningkatkan tahap kesihatan.
Saya suka minum kopi. Boleh ke minum Audela?
Pengambilan caffeine yang berlebihan boleh memecahkan nutrient yang kita ambil. Jadi adalah sangat baik jika pengambilan kopi dikurangkan atau diberhentikan dahulu untuk peringkat permulaan supaya zat dan khasiat Audela dapat diserap dengan optimum dan memberi perubahan yang paling effektif untuk anda !
Minuman Terpaling Mewah?
Ianya dipanggil The Ultimate Luxurious Drink kerana kombinasi Audela lengkap dengan kandungan premium yang terpilih, dengan teknologi terkini yang bertaraf GMP yang mematuhi piawaian keselamatan serta berkesan membantu pengguna mendapatkan kesan yang mereka idamkan. Nikmati Audela hari ini ya!
Combo5X ?
Combo5X merupakan gabungan elemen yang telah dikenal pasti sebagai kehendak pengguna di Malaysia. Ia merupakan gabungan Detox, Slimming, Whitening, Anti-aging& Vitality dalam satu produk. Kenapa beli sehingga 5 produk sedangkan anda boleh milikinya hanya dalam 1 produk ekslusif ini!
Audela ni diluluskan oleh KKM ke?
Ya. Setiap kandungan Audela mempunyai Certificate of Analysis (COA). Audela dikilangkan di kilang bertaraf GMP bertaraf ISO, yang juga berdaftar dengan Persatuan Pengguna Islam Malaysia. Turut diaudit oleh Kementerian Kesihatan Malaysia setiap tahun, No rujukan KKM:030418/03/103. Alhamdulillah, Audela hanya mengandungi herba & kandungan yang selamat serta meyakinkan.
Minum Audela kena kawal makan?
Formulasi unik Audela boleh buat anda cepat rasa kenyang. Namun pola permakanan anda sendiri haruslah betul. DenganAudela, anda yang nekad dan bersungguh-sungguh nak kurus, ditambah pula dengan pola permakanan yang sihat. Anda pasti akan berjaya !
Audela minuman atau ubat?
Untuk makluman Audela merupakan Powdered Drink Sachets yang didaftarkan dibawah kategori pengkelasan makanan di Bahagian Kualiti Makanan, Kementerian Kesihatan Malaysia.
Saya makan jamu, boleh ke minum Audela ?
Kami ingin supaya manfaat dan perubahan Audela berfungsi secara paling optimum dengan tubuh badan anda. Oleh itu adalah disarankan supaya pengambilan Audela tidak dicampur bersama ubatan lain. Jika mahu juga, anda dinasihatkan agar menjarakkan pengambilan antara Audela dan jamu lain. Kan dah rugi dekat situ? Tak dapat detox setiap hari dengan Audela.Audela sendiri kan sudah cukup dengan khasiat dan manfaat yang menyeluruh. Untuk apa perlu ambil yang lain lagi. Kan ?
Minum Audela kena minum 2 Liter air ke?
Air adalah komposisi terbesar dalam tubuh badan manusia. Oleh kerana itulah, Audela bersifat minuman dan pengambilan air yang secukupnya dapat melancarkan sistem tubuh serta menyokong lagi proses detox supaya anda mencapai perubahan terbaik dengan Audela. Tak kiralah berapa liter, pastikan pengambilan air anda mencukupi. Barulah dapat detox sempurna !
Ada kesan jangka panjang ke?
Audela merupakan formulasi herba dan ramuan premium terpilih yang selamat untuk digunakan. Ianya tidak mempunyai kesan jangka masa panjang kerana tidak mengandungi bahan-bahan terlarang.
Saya kurus. Boleh minum Audela?
Boleh. Semua orang mahukan manfaat Audela. Sis yang kurus cuba mulakan dengan separuh sachet sehari. Jika ok, tak menjejaskan berat badan, bolehlah minum satu sachet sehari. Anda disarankan minum Audela diwaktu pagi dan paling lewat adalah sebelum jam 7 petang.
Saya mengandung. Boleh minum Audela?
Ibu mengandung tidak disarankan mengambil Audela. Mengapa? Rujuk < SINI > untuk maklumat lanjut tentang pengambilanAudela ketika hamil.
Saya menyusukan bayi. Boleh saya minum Audela?
Boleh. Dibolehkan selepas baby berumur 6 bulan dan ke atas.
Penghidap darah tinggi, kencing manis, penyakit kronik, boleh kah minum Audela ?
Sekiranya anda ada bergantung kepada ubat-ubatan disebabkan penyakit, adalah tidak disarankan untuk mengambil Audela.
Penghidap kencing manis, penyakit kronik, boleh kah minum Audela ?
Sekiranya anda ada bergantung kepada ubat-ubatan disebabkan penyakit, adalah tidak disarankan untuk mengambil Audela.
NAC Technology tu apa?
NACcellTech adalah special blend formulation yang dirumus menggunakan teknologi terkini. Kajian dan Journal Saintifik menyatakan bahawa kandungannya mempunyai 3-5 kali ganda lebih berkesan membantu untuk mencerahkan kulit berbanding elemen Trepeptide yang biasa digunakan dalam Produk pencerahan lain.
 Image result for AUDELA
Related image

4 on: "AUDELA by NAD ZAINAL"